bovid ماشین مونتاژ وارداتی سرگرمی ماشین

bovid: ماشین مونتاژ وارداتی سرگرمی ماشین

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در در اسفندماه پرداخت می شود

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: «عیدی» امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده است که بعد از تعیین میزان عیدی از سوی دولت در اسف

    عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در در اسفندماه پرداخت می شود

    عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی در در اسفندماه پرداخت می شود

    عبارات مهم : قانون

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: «عیدی» امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده است که بعد از تعیین میزان عیدی از سوی دولت در اسفند ماه پرداخت می شود.

    به گزارش ایسنا، سید تقی نوربخش در حاشیه پنجمین سمینار یکسان حقوقی شرکت تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری در بندرعباس گفت: مطالبات داروخانه ها از تامین اجتماعی تا آخر مرداد ماه پرداخت شده است است.

    عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در در اسفندماه پرداخت می شود

    وی افزود: مطالبات شش ماهه داروخانه های دولتی به صورت یکجا در چند روز آینده پرداخت می شود و بخشی از مطالبات داروخانه های شخصی نیز تا آخر بهمن ماه پرداخت می شود.

    نوربخش خاطرنشان کرد: امسال در کمیسیون تلفیق اعتبار خوبی در حدود پنجاه هزار میلیارد تومان جهت پرداخت بدهی دولت به شرکت تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است که بعد از تصویب نمایندگان بخشی از این منابع مالی جهت فعالیت های عمرانی بهداشت و درمان تامین اجتماعی استفاده می شود.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: «عیدی» امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده است که بعد از تعیین میزان عیدی از سوی دولت در اسف

    وی اضافه کرد: احکام شرکت دیوان عدالت اداری جهت تامین اجتماعی مورد نیاز الاجراست و تلاش بر این است تا با برگزاری نشست های تخصصی با آسیب شناسی شکایات از تامین اجتماعی به نزدیکی نظر ها و کم کردن زمینه های تشکیل پرونده های مرتبط با تامین اجتماعی کمک شود.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی کشور عنوان کرد: مرکز درمانی بیمه ای تامین اجتماعی در جزیره قشم تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و جهت ساخت مرکز بهداشتی و درمانی در جزیره کیش نیز در حال مذاکره هستیم.

    نوربخش همچنین در جلسه با قضات دیوان عدالت اداری کشور در بندرعباس، افزود شرکت تامین اجتماعی به نیمی از جمعیت کشور خدمت رسانی و از این اقشار در برابر ریسک های متفاوت حمایت می کند.

    عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در در اسفندماه پرداخت می شود

    وی اظهار کرد: تامین اجتماعی یک نهاد اجتماعی و اقتصادی است که قوانین مختلفی جهت آن وضع شده است است و بر مدار این قوانین حرکت می کند.

    نوربخش با بیان اینکه قانون مبنا و مرجع فعالیت های این شرکت هست، تصریح کرد: قانونمداری از اصول و استراتژی های مدیریتی شرکت تامین اجتماعی است.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: «عیدی» امسال بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو هزار میلیارد تومان برآورد شده است که بعد از تعیین میزان عیدی از سوی دولت در اسف

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی گفت: اجرای کامل قانون و بویژه اجرای احکام دیوان عدالت اداری در شرکت تامین اجتماعی با جدیت انجام می شود.

    وی افزود: قوانینی که جای تفسیر را باز می گذارد و همچنین قوانین متعددی که وجود دارد در شورای حقوقی شرکت تامین اجتماعی بررسی می شود و آنچه در این شورا به اجماعی برسد در این شرکت مبنای کار است.

    عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در در اسفندماه پرداخت می شود

    نوربخش گفت: امروزه تمامی قراردادها و پیمانها و همچنین بخشنامه ها در حوزه حقوقی این شرکت بررسی می شود.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی افزود: مواردی از قانون که ممکن است ضعفی داشته باشد را جهت اصلاح قوانین پیگیری می کنیم.

    وی با بیان اینکه تنقیح قوانین در حال انجام هست، تاکید کرد: در زمینه اصلاح قوانین کارها گسترده ای در حال انجام است.

    نوربخش اظهار کرد: از منظر کارشناسی، شرکت تامین اجتماعی کاملا آمادگی دارد که پیشنهادات مناسبی را ارائه دهد و این کار با جدیت دنبال می شود.

    وی گفت: سیاستهای مقام معظم رهبری در زمینه بیمه های اجتماعی از سه سال پیش دنبال می شود و ایده های اولیه از سوی مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده است است که بدون شک راهگشای شرکت تامین اجتماعی خواهد بود و در مراحل نهایی است.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی افزود: طی روزهای اخیر در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رای داده شد که ۵۰ هزار میلیارد تومان در بودجه سال آینده به شرکت تامین اجتماعی پرداخت شود که اگر در صحن علنی هم رای بیاورد اقدامی اصولی جهت برون رفت این شرکت از پرسشها خواهد بود.

    وی تصریح کرد: پیشنهادات شرکت تامین اجتماعی جهت اصلاح فرآیندهای کاری ارائه شده است و مسیراین شرکت در ارتقاء خدمات و اصلاح تعامل سازنده پیگیری می شود.

    نوربخش با بیان اینکه شرکت تامین اجتماعی به دنبال ارتقا خدمات هست، گفت: حدود ۳ میلیون بیمه شده است تامین اجتماعی را دولت متکفل به پرداخت پرداخت حق بیمه آنها شده است است.

    وی افزود: اجرای بعضی از احکام دیوان مستلزم تامین بار مالی است . روش شرکت تامین اجتماعی اجرای قانون است و حتی در مواردی که به قانون نقد کارشناسی داریم باید جهت اجرای احکام با جدیت اقدام کنیم.

    یادآور می شود، همایش سراسری روسا و کارشناسان ارشد حقوقی واحدهای بیمه ای و درمانی شرکت تامین اجتماعی از دیروز سه شنبه 10 بهمن با حضور مدیر کل دفتر امور حقوقی و دعاوی شرکت تامین اجتماعی، در هتل همای بندرعباس شروع بکار کرد.

    به گزارش ایسنا،در این همایش بالغ بر 150 نفر از روسا و کارشناسان واحدهای حقوقی و درمانی ادارات کل بیمه ای و درمانی 31 استان کشور به همراه مدیران ستاد شرکت تامین اجتماعی در هتل همای بندرعباس گردهم آمده اند تا هم در جریان آخرین برنامه ها و سیاستهای آتی شرکت در این حوزه بپردازند و هم ضمن آسیب شناسی دعاوی و تحلیل قوانین آن، عوارض شهرداری، چالش های حوزه درمانی و همچنین مقررات حاکم بر جانبازان را بررسی کنند.

    واژه های کلیدی: قانون | درمانی | قوانین | دیوان عدالت اداری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار